Prowadzimy autoryzowany serwis gwarancyjny urządzeń marki PocketBook na terenie: Polski, Czech, Słowacji, Niemiec, Węgier, Szwajcarii i innych krajów UE.

Gwarancyjne

Pogwarancyjne

Zgłoś reklamację sprzętu
Pocketbook

Wypełnij formularz

Nasze usługi dotyczą produktów takich, jak:

  • czytniki e-booków

  • akcesoria do czytników

Napisz na:

W razie problemów technicznych, pytań o specyfikację produktów lub reklamację - do dyspozycji jest również numer telefonu:

(PON-PT w godzinach od 9:00 do 17:00)

Odwiedź stronę producenta: pocketbook-int.com

Serwis i naprawa i reklamacja sprzętu Pocketbook - Ty czytaj, a my zajmiemy się resztą

 

Nie wyobrażasz sobie długiej podróży bez czytnika? Wiesz, że obszerne książki zmieścić można na małym urządzeniu, które zabierzesz ze sobą prawie w każde miejsce? Lubisz swobodny dostęp do ulubionych treści?

W Fixit znajdziesz autoryzowany serwis Pocketbook - czytników, które od lat zmieniają rzeczywistość miłośników dobrej lektury. Dzięki naszemu wsparciu bezpiecznie dokonasz serwisu swojego urządzenia, zarówno wtedy, gdy jest ono na gwarancji, jak również i później - gdy czas gwarancji upłynie. 

Możemy zaoferować Ci:

  • serwis i naprawę urządzeń Pocketbook,
  • aktualizacje oprogramowania do najnowszej dostępnej wersji
  • sprzedaż oryginalnych akcesoriów do urządzeń Pocketbook.

 

Czytniki Pocketbook - serwis gwarancyjny

Jako autoryzowany serwis Pocketbook przeprowadzamy prace w zakresie: 

  • wymiany uszkodzonych podzespołów urządzenia, 
  • usuwania usterek o charakterze programowym,
  • naprawy lub wymiany komponentów płyt głównych,
  • wymiany akcesoriów.

 

Czytniki Pocketbook - suport i naprawa

Najczęstsze usterki, z którymi zgłaszają się do nas użytkownicy czytników Pocketbook to: 

  • usterki wyświetlaczy,
  • problemy z uruchamianiem urządzenia, 
  • niestabilna praca urządzenia lub usterka o charakterze programowym,
  • problemy z ładowaniem lub pracą akumulatora.
  • nieprawidłowo działające ekrany dotykowe.

 

Serwis i naprawa czytników - najczęstsze pytania

1. Jak zgłosić reklamację czytnika Pocketbook i dokąd należy je wysłać, by została przeprowadzona naprawa?

Reklamację urządzenia należy zgłosić w systemie RMA pod adresem https://rma.fixit-service.com. W trakcie zgłaszania reklamacji konieczne będzie wybranie sposobu dostawy do naszego serwisu. Dostępne opcje dostawy to:

  • wysyłka za pośrednictwem wskazanej firmy kurierskiej w wariancie door-to-door, czyli na koszt serwisu,
  • wysyłka na koszt klienta, za pośrednictwem dowolnego przewoźnika
  • dostarczenie wadliwego urządzenia bezpośrednio do jednego z oddziałów centrum serwisowego FIXIT.

 

2. Czy istnieje możliwość zakupu samej części niezbędnej do naprawy czytnika?

Nie zajmujemy się sprzedażą samych podzespołów. Możemy zaoferować naprawę Pocketbooka poza gwarancją producenta (w naszym centrum serwisowym).

 

3. Czy istnieje możliwość naprawy urządzenia Pocketbook poza gwarancją producenta?

Tak, nasz serwis oferuję możliwość naprawy urządzeń Pocketbook, również poza gwarancją producenta. Wystarczy zgłosić się do nas poprzez formularz na stronie internetowej. Zarówno do napraw gwarancyjnych, jak i tych prowadzonych poza gwarancją, podchodzimy z największą starannością.

 

4. Czy wymiana ekranu Pocketbooka e-ink powoduję utratę danych na urządzeniu?

Tak, wymiana uszkodzonego ekranu e-ink wiąże się z utratą danych na urządzeniu. Wynika to z konieczności reinstalacji oprogramowania systemowego. 

 

5. Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną w sprawie mojego czytnika Pocketbook?

W razie jakichkolwiek pytań nasi klienci mogą zwrócić się do działu świadczącego pomoc techniczną dla produktów Pocketbook. Informacje można uzyskać pod numerem:
00 8001410112 lub pod adresem e-mail help@pocketbook-int.com

 

Serwis (support) Pocketbook - zobacz, w czym się specjalizujemy

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Pocketbooków. Dokonujemy wszelkich napraw tego typu urządzeń. Klienci zgłaszają się do nas najczęściej z: 

 

  • usterkami wyświetlaczy lub wymianą ekranów dotykowych Pocketbook

Ekran to „serce” każdego czytnika e-book - jest najbardziej narażony na usterki. Nie powinno więc dziwić, że w naszym serwisie naprawy tego elementu są najbardziej popularne. Najczęściej obserwujemy usterki o charakterze mechanicznym  spowodowane przez użytkowników, zdecydowanie rzadziej są to wady w postaci niewłaściwego wyświetlania obrazu, błędnie działających ekranów dotykowych czy też problemów z podświetleniem ekranów. 

 

  • problemami z uruchomieniem urządzeń Pocketbook

Brak reakcji czytnika na użycie przycisku włącznika może mieć różnorakie przyczyny, najczęściej jednak jest spowodowany rozładowaniem akumulatora. Rzadziej źródło problemu znajduje się w usterce komponentu elektronicznego lub pamięci. Przed wysyłką urządzenia do serwisu zalecamy naładowanie urządzenia przy użyciu dwóch różnych przewodów i źródeł zasilania.

 

  • problemami z ładowaniem czytników Pocketbook

Zgłaszane usterki zasilania najczęściej spowodowane są rozładowaniem akumulatora i późniejszym problemem z naładowaniem go np. w wyniku użytkowania przewodów micro-USB niskiej jakości, względnie uszkodzonych. Nierzadką przyczyną problemów są uszkodzone porty zasilania, w takim wypadku serwis najczęściej dokonuje wymiany portu, starannie montując nowy na powierzchni płyty głównej. Mniejszy procent usterek stanowią uszkodzone akumulatory. 

 

  • usterkami o charakterze programowym

Problemy z oprogramowaniem urządzeń Pocketbook stanowią niewielki procent usterek czytników e-book. Najczęściej objawiają się niestabilną pracą urządzenia lub zawieszaniem się oprogramowania podczas próby włączenia.