KARIERA W FIXIT

Poszukujesz ciekawej pracy? Jesteś gotowy na nowe wyzwania?
 W takim wypadku nasza oferta jest w sam raz dla Ciebie! 

Pracuj w FIXIT!

JAKICH LUDZI SZUKAMY?

W rekrutacji stawiamy na poszukiwanie kandydatów, których cechy współgrają z celami i wartościami naszej firmy.

Czym cechuje się dobry kandydat do pracy w FIXIT?

Umiejętność pracy zespołowej

Wspólnie możemy więcej, dlatego umiejętność współpracy jest dla nas bardzo ważna. Cenimy ludzi otwartych na innych, pełnych entuzjazmu, z optymistycznym nastawieniem i chęcią dzielenia się wiedzą.

Dobra organizacja pracy

Nasi pracownicy wykonują wiele różnych zadań, dlatego kluczowa jest umiejętność płynnego przechodzenia od jednej czynności do kolejnej i odpowiedniego rozplanowania zadań w ciągu dnia.

Chęć uczenia się i rozwoju

Nieustannie szukamy twórczych sposobów doskonalenia naszych działań. Kreatywność, innowacyjność, pomysłowość, motywacja do ciągłego pogłębiania wiedzy i samodoskonalenia się - to cechy, które są dla nas ważne.

 DLACZEGO FIXIT?

Atmosfera i integracja

Lubimy swoją pracę i ludzi, z którymi współpracujemy. Organizujemy spotkania oraz imprezy firmowe dzięki którym FIXIT to silny i zgrany zespół - razem budujemy atmosferę pracy opartą na profesjonalizmie, szacunku i wzajemnym zrozumieniu. 

Stabilność zatrudnienia

Rozpoczęcie pracy w FIXIT oznacza umowę o pracę - na jasnych warunkach, z terminowymi wypłatami – tak, abyś mógł spokojnie patrzeć w przyszłość.

Wyzwania

Jesteśmy pasjonatami nowych rozwiązań i odkrywania nowych możliwości. Wspólnie pracujemy, aby realizować stawiane przed nami cele. U nas nie ma czasu na nudę! Pamiętaj: „Ci, co wygrywają – nigdy nie odpuszczają.  Ci, co odpuszczają – nigdy nie wygrywają…” (Vince Lombardi)

 PROCES REKRUTACJI

Jak zgłosić swoja kandydaturę?

Sprawdź nasze oferty pracy – znajdziesz tam szczegóły dotyczące wymagań i formy składania aplikacji. Jeśli w danym momencie nie prowadzimy rekrutacji na interesujące Cię stanowisko, możesz skorzystać z formularza aplikacji i przesłać swoje CV na poczet przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Jak przebiega proces wstępnej selekcji?

Dobrze przygotuj swoje CV – na jego podstawie określimy, czy  Twoje dotychczasowe doświadczenie i nabyte umiejętności są zgodne z profilem danego stanowiska.

Jeśli uznamy, że spełniasz podstawowe kryteria, skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach.

Jak przebiega proces rekrutacji?

Zaprosimy Cię na rozmowę z przedstawicielem działu HR, aby lepiej poznać Ciebie - Twoje umiejętności, kompetencje i doświadczenie. W zależności od stanowiska stosujemy czasem inne metody rekrutacji, takie jak testy wiedzy i umiejętności lub case study (studium przypadku).

Liczba spotkań zależy od funkcji oraz rodzaju rekrutacji. O ilości przewidywanych rozmów poinformujemy Cię przy pierwszym spotkaniu.

Proces rekrutacji kończy etap przekazania informacji dla wszystkich uczestników o wyniku naboru, którą przekazujemy telefonicznie lub e-mailowo.

Wskazówki dotyczące rozmowy rekrutacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna jest zarówno dla Ciebie, jak i dla nas doskonałą okazją do wzajemnego poznania się.

W naszej firmie obowiązuje zasada otwartości i szczerości i tego samego oczekujemy od kandydatów do pracy. Przed rozmową kwalifikacyjną poświęć trochę czasu, aby pomyśleć o sobie i swoich umiejętnościach, którymi chcesz się z nami podzielić. Przygotowaliśmy kilka wskazówek, dzięki którym możesz lepiej przygotować się to tego spotkania.

Przed rozmową kwalifikacyjną

  • Przygotuj się! Przejrzyj swoje CV i odśwież sobie  dokładny zakres obowiązków w poszczególnych firmach czy organizacjach, w których pracowałeś/aś, jakie projekty realizowałeś/aś.
  • Zastanów się dlaczego starasz się o przyjęcie do tej właśnie pracy. Dlaczego uważasz, że będziesz w niej dobry/-a?
  • Przypomnij sobie Twoje największe osiągnięcia i sytuacje o których chcesz opowiedzieć. Pamiętaj, że na spotkaniu chcemy jak najwięcej dowiedzieć się o Twoich sukcesach, ale nie tylko. Chcemy także posłuchać o sytuacjach, z którymi miałeś/aś do czynienia i sposób w jaki sobie z nimi poradziłeś/aś. Przypomnij sobie też, jakich decyzji w przyszłości już nigdy nie powtórzysz.
  • Przejrzyj sobie dokładnie naszą stronę internetową i dowiedz się więcej o naszej firmie. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania zapamiętaj je, aby zadać je na spotkaniu.

Podczas rozmowy

  • To zupełnie normalne, że się trochę stresujesz! Postaramy się zadbać o to, żeby rozmowa przebiegła w przyjaznej atmosferze. Pamiętaj – osoba, z którą rozmawiasz też kiedyś przechodziła przez rozmowę kwalifikacyjną.
  • Mów otwarcie o swoim doświadczeniu zawodowym. Pochwal się nam swoimi osiągnięciami!
  • Spodziewaj się pytań zarówno dotyczących technicznych aspektów Twojej pracy, jak i pytań o ludzi, zespół i atmosferę.
  • Odpowiadając na pytania postaraj się opisywać konkretne wydarzenia z Twojego życia zawodowego. Nasi rekruterzy będą się pytać o szczegóły sytuacji trudnych, problemy i wyzwania oraz Twoją postawę względem nich.
  • Jeżeli nie rozumiesz pytania, nie bój się prosić o wyjaśnienie. Postaraj się, aby Twoje odpowiedzi były konkretne i na temat.
  • Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie firmy lub stanowiska na które aplikujesz, wykorzystaj to spotkanie na zadawanie pytań. Nasi rekruterzy są przygotowani oraz chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.

Po rozmowie

  • Kontaktujemy się ze wszystkimi osobami, z którymi mieliśmy okazję się spotkać. Spokojnie poczekaj na kontakt ze strony osoby, która miała z Tobą rozmowę rekrutacyjną.
  • Jeżeli po rozmowie pojawiły się dodatkowe pytania, śmiało skontaktuj się z naszymi rekruterami i zadaj pytanie.

 

Wskazówki dla osób ubiegających się o pracę

Jak przygotować CV?

  • Przygotowując CV oraz list motywacyjny zwróć uwagę, aby zawierały one informacje odnoszące się do określonych w ogłoszeniu oczekiwań wobec kandydatów.
  • Opisz najważniejsze obowiązki na danym stanowisku.
  • Zadbaj o przejrzystość i schludną formę graficzną dokumentu.
  • Staraj się aby CV miało max. 2 strony długości.
  • Jeśli masz bardzo bogate doświadczenie zawodowe, w CV opisz tylko te doświadczenia najistotniejsze z punktu widzenia stanowiska lub najbardziej aktualne.

 

Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?

  • Bądź punktualnie lub nieco wcześniej przed spotkaniem.
  • Jeśli jednak nie będziesz punktualnie poinformuj o tym odpowiednio wcześniej.
  • Przeczytaj informacje o firmie.
  • Zastanów się nad doświadczeniami zawodowymi, które mogą być istotne z punktu widzenia stanowiska na które będzie prowadzona rozmowa.
  • W trakcie rozmowy rekrutacyjnej odpowiadaj szczerze na zadawane pytania.
  • Przygotuj wcześniej pytania, które chciałbyś zadać osobie prowadzącej rozmowę.

STAŻE I PRAKTYKI

Szukasz doświadczenia? W zamian za zaangażowanie powierzymy Ci pomoc w codziennych obowiązkach oraz realizacji projektów.

Zdobycie doświadczenia zawodowego

Praktyki w dużej firmie stanowią cenny atut na rynku pracy oraz ułatwiają start zawodowy.

Wsparcie opiekuna oraz informacja zwrotna

Nasi praktykanci i stażyści wykonują pracę pod okiem doświadczonych pracowników firmy. Dzięki temu, możesz uczyć się od najlepszych oraz uzyskać cenną informację zwrotną na temat swojej pracy.

Referencje

Potwierdzimy odbycie praktyk lub stażu na piśmie, wraz z nasza opinią. Możesz wykorzystać to jako atut w przyszłych rekrutacjach.

Nasze praktyki i staże pozwolą Ci zetknąć się z zadaniami w rzeczywistych sytuacjach. Dzięki temu możesz obserwować funkcjonowanie firmy, odkryć swoją samodzielność oraz nabrać nowych umiejętności.

Z oferty praktyk i stażu możesz skorzystać, jeśli:
  • - Posiadasz wykształcenie kierunkowe, odpowiednie do pracy w preferowanym dziale
  • - Możesz pochwalić się dobrymi wynikami w nauce
Współpraca z uczelniami

Chcemy dzielić się naszym doświadczeniem, dlatego angażujemy się we współpracę z uczelniami i szkołami – prowadzimy programy praktyk zawodowych i staży, bierzemy udział w targach pracy i kariery, organizujemy warsztaty dla uczniów poświęcone konkretnym zagadnieniom z obszaru elektroniki.

Stawiamy sobie cel: Tworzyć długofalowe perspektywy rozwoju i pracy dla przyszłych absolwentów.

 AKTUALNE REKRUTACJE

Opiekun klienta słowackojęzycznego lub czeskojęzycznego - Kraków

Poszukujemy osoby znającej j. słowacki/ czeski do pracy w branży IT w Dziale Obsługi Klienta. Do zadań kandydata należałoby odpowiadanie na maile oraz telefony Klientów, wykonywanie prostych tłumaczeń na potrzeby pracy serwisu. Doświadczenie i znajomość branży IT nie jest wymagana, ale mile widziana. Oferta nie ma nic wspólnego ze sprzedażą. Praca na pełny etat. Poniżej więcej informacji o ww stanowisku.

OBOWIĄZKI, czyli to za co możesz być odpowiedzialny:

  • • Informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami słowackojęzycznymi lub czeskojezycznymi
  • • Wyjaśnianie statusu napraw oraz rozwiązywanie problemów, zgłaszanych przez Klientów
  • • Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • • Tworzenie dokumentów potrzebnych do procesu obsługi klienta
  • • Dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów
  • • Identyfikacja potrzeb klientów
  • • Obsługa wewnętrznych programów do obsługi reklamacyjnej Klientów
  • • Wprowadzanie, kontrola i utrzymanie danych w systemie

UMIEJĘTNOŚCI - nadajesz się do tej pracy jeśli:

  • • Znasz język słowacki/ czeski w mowie i piśmie na poziomie pozwalającym swobodna komunikację z Klientami
  • • Posiadasz doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klientów
  • • Cechują Cię wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne (z łatwością nawiązujesz kontakty i budujesz relacje z innymi ludźmi)
  • • Potrafisz zidentyfikować potrzeby klientów
  • • Lubisz rozmawiać i masz swobodę wypowiedzi (zarówno w komunikacji ustnej jak i pisemnej)
  • • Jesteś cierpliwy i asertywny
  • • Jesteś nastawiony na cel i potrafisz szukać rozwiązań
  • • Cechuje cię otwartość na poszerzanie swojej wiedzy
  • • Bardzo dobrze obsługujesz komputer (głównie pakiet MS Office)

OFERRUJEMY:

  • • Wsparcie ze strony przełożonych i współpracowników
  • • Już od okresu próbnego umowę o pracę (pełen etat)
  • • Niepowtarzalną firmową atmosferę
  • • Dodatkowe świadczenia socjalne i domowe ciasto w kuchni (od czasu do czasu)
  • • Pracę od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.

Przedstawiona oferta jest dla Ciebie interesująca? Wyślij swoje zgłoszenie- właśnie Ciebie szukamy!

Pamiętaj o zamieszczeniu na dokumentach klauzuli o ochronie danych osobowych.
Wybrane osoby zostaną zaproszone do rozmów rekrutacyjnych.

Praca dla uczniów i studentów – Krosno

Szukamy osób, które:
• są energiczne, cechuje je pozytywne myślenie i zapał do pracy
• są spostrzegawcze
• chcą dorobić do kieszonkowego lub zdobyć dodatkowe doświadczenie
• są dyspozycyjne min. 4 godziny w ciągu dnia

Wymagane: ukończone 18 lat i aktualny status ucznia lub studenta.

Obowiązki:
• wsparcie działu technicznego (m.in. dokumentacja zdjęciowa reklamacji, wgrywanie oprogramowania, testy urządzeń po naprawie)
• wsparcie działu logistycznego (m.in. pakowanie urządzeń do wysyłki, segregowanie paczek)
• inne prace wspomagające działy firmy

Technik serwisu – elektronik, Oddziały Kraków i Krosno

Jeśli:

• elektronika to twoje hobby i pasja
• posiadasz podstawową wiedzę z zakresu elektroniki, elektrotechniki lub informatyki
• lubisz rozmawiać z ludźmi i chętnie pomagasz innym rozwiązywać problemy ze sprzętem IT
• jesteś energiczny i lubisz pracę w zespole
• potrafisz biegle posługiwać się komputerem i popularnymi systemami operacyjnymi
• posiadasz zdolności manualne
• jesteś spostrzegawczy

Mile widziane jeśli:
• znasz język angielski
• potrafisz posługiwać się lutownicą i multimetrem
• posiadasz doświadczenie w diagnozowaniu lub serwisowaniu sprzętów elektronicznych

Chcesz:
• samodzielnie diagnozować oraz rozwiązywać problemy techniczne
• testować i konfigurować urządzenia IT
• naprawiać sprzęt elektroniczny (np. tablety, smartfony, GPSy)
• udzielać wsparcia technicznego klientom

to wyślij swoje zgłoszenie- właśnie Ciebie szukamy!

Konsultant wsparcia technicznego - Krosno

OBOWIĄZKI, czyli to za co możesz być odpowiedzialny:

  • • udzielanie wsparcia technicznego klientom
  • • informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych
  • • wyjaśnianie statusu napraw oraz rozwiązywanie problemów, zgłaszanych przez Klientów
  • • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • • tworzenie dokumentów potrzebnych do procesu obsługi klienta
  • • dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów
  • • identyfikacja potrzeb klientów
  • • obsługa wewnętrznych programów do obsługi reklamacyjnej Klientów
  • • wprowadzanie, kontrola i utrzymanie danych w systemie

UMIEJĘTNOŚCI - nadajesz się do tej pracy jeśli:

  • • posiadasz doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klientów
  • • cechują Cię wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne (z łatwością nawiązujesz kontakty i budujesz relacje z innymi ludźmi)
  • • potrafisz zidentyfikować potrzeby klientów
  • • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu elektroniki, elektrotechniki lub informatyki
  • • lubisz rozmawiać i masz swobodę wypowiedzi (zarówno w komunikacji ustnej jak i pisemnej)
  • • jesteś cierpliwy i asertywny
  • • jesteś nastawiony na cel i potrafisz szukać rozwiązań
  • • cechuje cię otwartość na poszerzanie swojej wiedzy
  • • bardzo dobrze obsługujesz komputer (głównie pakiet MS Office)
Opiekun klienta niemieckojęzycznego – Krosno

Osoba na stanowisku Opiekuna klienta niemieckojęzycznego będzie odpowiedzialna za obsługę bieżącą klientów firmy poprzez kanały telefoniczny i mailowy, jak również nawiązywanie
i podtrzymywanie relacji z klientami. Oferujemy pracę w krośnieńskim Oddziale Firmy.

Do codziennych zadań będą należeć:

  • obsługa procesów administracyjnych dotyczących obsługi posprzedażnej produktów
  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientem niemieckojęzycznym
  • obsługiwanie wewnętrznego systemu ds. reklamacji/obsługi klientów
  • budowanie eksperckiego wizerunku Firmy poprzez profesjonalny kontakt z klientem
    i rozwiązywanie problemów posprzedażnych zgłaszanych przez Klientów
  • informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon,
    e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami niemieckojęzycznymi
  • współpraca z osobami negocjującymi umowy i opiekunami klientów
  • zgłaszanie innowacji i uwag pozwalających na ciągłe doskonalenie obsługiwanych procesów

Szukamy osoby: kreatywnej, potrafiącej pokonywać bariery w komunikacji, umiejącej słuchać klientów, elastycznie szukającej rozwiązań w oparciu o posiadane procedury i zasady, chcącej odnieść sukces i wytrwale do tego dążącej, systematycznej w swoich działaniach, samodzielnej ale też potrafiącej działać w grupie. Ważne - nie musisz mieć „n” lat doświadczenia – liczy się Twoje podejście i umiejętność posługiwania się językiem niemieckim.

Zapewniamy: szkolenia wewnętrzne oraz w uznanych firmach szkoleniowych, dostęp do materiałów i wiedzy z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, pracę zgodnie z zaimplementowanymi procesami wg. najnowszych trendów, umowę o pracę, niepowtarzalną firmową atmosferę, dodatkowe świadczenia socjalne i domowe ciasto w kuchni (od czasu do czasu).

Logistyk – Krosno

Jeśli:
• sprawnie korzystasz z komputera
• posiadasz zdolności manualne
• jesteś spostrzegawczy i masz dobrą pamięć
• jesteś energiczny i lubisz pracę w zespole

Chcesz:
• kontrolować prawidłowość przesyłek
• wprowadzać dane do wewnętrznego systemu obsługi reklamacji
• pracować dla rzetelnego pracodawcy oferującego stałą umowę o pracę;

...to szukamy właśnie Ciebie- prześlij swoje CV (pamiętaj o zamieszczeniu w dokumentach klauzuli o ochronie danych osobowych).

Logistyk (magazynier) - Krosno

Obowiązki, czyli za co możesz być odpowiedzialny:

• Dokładne sprawdzanie (pod względem ilościowym i jakościowym) oraz wydawanie dyspozycji logistycznych
• Estetyczne pakowanie/ zabezpieczanie towaru do wysyłki
• Dokładne/ sumienne wypełnianie dokumentów magazynowych
• Rzetelne przygotowywanie paczek do wysyłki
• Odbiór i wydawanie przesyłek kurierom
• Dbałość o porządek na stanowisku pracy oraz magazynie

Wymagania:

Osoba dyspozycyjna, dokładna i rzetelna w wykonywaniu obowiązków, nie bojąca się pracy fizycznej
(pamiętaj o zamieszczeniu w dokumentach klauzuli o ochronie danych osobowych)

  WYŚLIJ NAM SWOJE CV