Budowanie zaufania i wizerunku marki na rynku
Przekształcenie organizacji serwisowej z działu kosztowego w mechanizm generowania przychodów
Personalizacja podejścia do klienta

Kwestią kluczową w powodzeniu oferty produktowej na rynku jest zapewnienie unikalnego dla każdej marki Customer Experience. To właśnie pozytywny odbiór jej wartości i obcowanie z nią na każdym kroku zdecyduje o sukcesie produktu oraz lojalności klientów. Każda firma, niezależnie od profilu działalności, realizuje szereg działań pozwalających na oddziaływanie na wrażenia klienta związane z danym produktem, a co się z tym wiąże – także i marką. Jednak dopiero zrozumienie oraz świadome kreowanie tego wrażenia stanowią źródło sukcesu i przewagi konkurencyjnej. Fixit pomaga w kształtowaniu i realizacji właściwie profilowanego Customer Experience, świadcząc szereg usług w obszarze obsługi przedsprzedażowej i posprzedażowej. W tym celu zespół ekspertów z Fixit przygotował szeroką gamę produktów, w oparciu o które realizuje założoną strategię.

Dowiedz się więcej o cx

Zobacz, w jaki sposób dbamy o pełną obsługę napraw sprzętu, elektorniki użytkowej, IT, RTV i AGD

Zobacz wszystkie produkty

Fix&Repair

Obsługa posprzedażowa

naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

Zobacz więcej

Fix&Help

Wsparcie użytkowników

zdalna pomoc, informacje produktowe, obsługa zgłoszeń

Zobacz więcej

Fix&Rework

Usługi masowe

zwroty, odnawianie, rekonfiguracja, akcje serwisowe i pozyskiwanie części

Zobacz więcej

Fix&Enjoy

Żródło informacji

o rozrywce, nowościach, wydarzeniach, konkursach, zawodach i wielu innych

Zobacz więcej

Fix&Learn

Rozwiązania edukacyjne

FAQ, Q&A, filmy instruktażowe i szkoleniowe, materiały dla potrzeb mediów społecznościowych

Zobacz więcej

Fix&Go

Transport i logistyka

dostawy i zwroty, urządzenia zastępcze, wymiany, odkup i utylizacja sprzętu

Zobacz więcej

Fix&Secure

Ubezpieczenia i gwarancje

Dodatkowe opcje naprawy, przedłużanie gwarancji, ubezpieczenia i wydłużanie żywotności urządzeń

Zobacz więcej

Complex combination of services and tools for after-sales users support

We deliver the highest level of Customer Experience by: direct, personalized contact, current communication, efficient claims
processing, high quality services, and a number of additional elements.

Fixit Rma

Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń

System umożliwia użytkownikom zgłoszenie on-line reklamacji lub problemu związanego z posiadanym przez nich produktem.

Sprawdź

Fixit customer care

Bezpośrednia komunikacja z użytkownikami produktów

Zespół Customer Care udziela informacji na temat zgłoszeń, jak i porad oraz odpowiedzi na różne pytania dotyczące m.in. funkcjonalności produktów, ich konfiguracji, nowości, kompatybilności akcesoriów.

Sprawdź

Fixit PMP

Silnik Customer Experience

FIXIT PMP zarządza procesami każdego z realizowanych projektów, odpowiadając zarówno za gromadzenie, jak i dalsze udostępnianie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania tych procesów.

Sprawdź
Czytaj więcej

Akcja #DajżeKompa trwa w najlepsze!

2020-06-09

Już kilkadziesiąt komputerów trafiło do dzieci wykluczonych cyfrowo, a to jeszcze nie koniec. FIXIT SA jako jeden z partnerów akcji odpowiada za przygotowanie i serwis komputerów, zanim trafią do najmłodszych potrzebujących. Zobaczcie, jak wygląda cały proces!


https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6664497836463271937
https://www.facebook.com/DajzeKompa/videos/1178451059158734/

Jesteśmy partnerem akcji Dajże Kompa

2020-06-03

Jesteśmy jednym z inicjatorów akcji „Dajże kompa”, która powstała, aby walczyć z wykluczeniem cyfrowym. Wraz kilkoma krakowskimi firmami podjęliśmy się przekazania 1000 komputerów używanych dzieciom i rodzinom, które są narażone na wykluczenie.
Jako FIXIT SA odpowiadamy za:
✔ przyjęcie sprzętu od darczyńców,
✔ dezynfekcję,
✔ usunięcie danych,
✔ testy i rewitalizację sprzętu,
✔ skompletowanie zestawów i wysyłkę do zakwalifikowanych odbiorców.


Więcej o akcji dowiecie się na stronie: www.dajzekompa.pl

Zobacz, jak dbamy o bezpieczeństwo naszych pracowników w czasie pandemii koronawirusa

2020-06-03

W obliczu pandemii koronawirusa, w trosce o zdrowie i życie naszych pracowników oraz Was, Klientów, a także analizując konsekwencje możliwych scenariuszy rozwoju choroby, FIXIT SA podjął szereg działań profilaktycznych i ochronnych. Składają się na nie:

  • akcja informacyjna skierowana do pracowników precyzująca sposób zachowania się w przypadku podejrzenia kontaktu z koronawirusem lub po prostu złego samopoczucia
  • zapewnienie środków higienicznych i dezynfekcyjnych oraz rozwieszenie szczegółowych instrukcji skutecznego z nich korzystania
  • odwołanie wszelkich delegacji pracowników zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, międzyoddziałowych – przeniesienie komunikacji na kanały audio i wideo konferencyjne
  • rezygnacja ze szkoleń lub przeniesienie ich na kanał wideokonferencyjny
  • wdrożenie procedur umożlwiających pracę zdalną dla wszystkich pracowników, którzy mogą pracować w tym trybie
  • opracowanie awaryjnych planów działania
  • bieżąca analiza rozwoju sytuacji epidemiologicznej

Staramy się analizować wszystkie możliwe scenariusze tak, aby reagować z wyprzedzeniem lub jak najszybciej.


W sprawie szczegółów, dotyczących konkretnego projektu, naszych Partnerów biznesowych prosimy o kontakt z opiekunami projektów.


W sprawie szczegółów, dotyczących zleceń indywidualnych, prosimy o kontakt poprzez kanały mailowe i/lub telefoniczne.


Życzymy Wszystkim w pierwszej kolejności dużo zdrowia.


Zespół FIXIT

W trosce o Wasze bezpieczeństwo. Wprowadzamy kwarantannę dla przesyłek i serwisowanych sprzętów

2020-06-03

Na bieżąco analizujemy rozwój sytuacji epidemiologicznej. Wdrażamy wszelkie procedury i zalecenia, by dbać o naszych pracowników i bezpieczeństwo serwisowanego sprzętu. Staramy się analizować wszystkie możliwe scenariusze tak, aby reagować z wyprzedzeniem lub jak najszybciej. W związku z tym podjęliśmy decyzję o kwarantannie otrzymywanych przesyłek.


Standardem, do którego dąży firma jest sytuacja, w której urządzenie jednego dnia trafia do serwisu, a następnego jest naprawione i wysłane do klienta – dotyczy to przypadków, kiedy nie występują problemy wymagające kontaktu ze zgłaszającym lub sytuacje, kiedy serwis oczekuje na dostawę części od producenta. Obecny stan związany z zagrożeniem epidemicznym w oczywisty sposób wpływa na wydłużenie tych standardów (w związku z przeprowadzaniem kwarantanny paczek i urządzeń) - mówi Mariusz Ryło, prezes zarządu FIXIT SA.

 

W trakcie trwania pandemii procedura obsługi naprawy jest poprzedzona 24-godzinną kwarantanną, którą objęta jest każda otrzymana przesyłka. Dodatkowo, 48-godzinną kwarantanną objęte są urządzenia, które mają trafić do serwisantów. Celem tej procedury jest zminimalizowanie ryzyka kontaktu z powierzchniami, na których mógłby przetrwać wirus SARS-Cov-2.

Wywiad Mariusza Ryło, prezesa zarządu FIXIT SA w Super Expressie!

2020-06-03

Jaki wpływ na rynek serwisowania elektroniki ma panująca obecnie pandemia? Jak firmy z tego segmentu radzą sobie w obecnej sytuacji? Komentarza dla portalu Super Biznes udziela Mariusz Ryło, prezes FIXIT S.A, firmy specjalizującej się w dostarczaniu usług opieki posprzedażowej producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom, kładąc szczególny nacisk na budowanie unikalnego customer experience klientów.


Pełen wywiad jest dostępny na stronie:https://superbiz.se.pl/technologie/nowe-technologie-odgrywaja-znaczaca-role-w-walce-z-pandemia-koronawirusa-rozmowa-aa-YFjZ-YxNH-5VPH.html

Employer Branding w FIXIT w dobie koronawirusa

2020-06-03

Wsparcie finansowe dla pracowników, których sytuacja materialna pogorszyła się z powodu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemiologicznego, czy wypożyczenia naszych firmowych komputerów dla dzieci pracowników do zdalnej nauki to jedne z naszych propozycji wsparcia pracowników w tej niecodziennej i trudnej sytuacji. Chcemy by nasi Pracownicy czuli się u nas bezpiecznie, wiedzieli, że mogą na nas liczyć, a także mieli świadomość na temat potencjalnego zagrożenia oraz stosowali się do rekomendowanych przez rząd zaleceń.


Przeczytaj, jak prowadzimy działania z zakresu employer brandingu w naszej firmie:
https://www.linkedin.com/pulse/employer-branding-w-dobie-koronawirusa-joanna-kwolek/

Zobacz więcej Aktualności

Fixit to: 20 lat nieprzerwanej działalności, blisko 50 zadowolonych klientów i zasięg docierający do ponad 40 krajów z całej Europy i świata.

Zobacz projekty zrealizowane dla naszych klientów

Dostawca urządzeń odnawianych

Naprawy usterek w celu doprowadzenia urządzeń do stanu „jak nowe”. Tym samym wzrost wartości rynkowej produktów przeznaczonych do sprzedaży na rynku wtórnym.

Zobacz więcej

MIO

Zbliżenie struktury serwisowej do klientów, dzięki regionalnej obecności FIXIT oraz zapewnienie wsparcia technicznego w lokalnym języku. W konsekwencji: optymalizacja kosztów usług serwisowych. Ponadto, redukcja wydatków logistycznych oraz istotne skrócenie czasu obsługi zgłoszeń.

Zobacz więcej

TP-Link

Eliminacja kosztów logistycznych związanych z ponownym transportem produktów do fabryki celem ich rekonfiguracji. Zachowanie najwyższej jakości zmodyfikowanych produktów tak, aby były w 100% gotowe do sprzedaży.

Zobacz więcej

Producent akcesoriów komputerowych

Eliminacja konieczności modyfikacji urządzeń przez samych użytkowników, a tym samym: ograniczenie liczby reklamacji i zwrotów. Skrócenie czasu dotarcia modyfikowanych produktów na rynek skutkujące zadowoleniem użytkowników i zwiększeniem konkurencyjności firmy na rynku. 

Zobacz więcej

Avery Dennison

Zwiększenie możliwości operacyjnych Avery Dennison w dobie dynamicznego rozwoju firmy oraz uniezależnienie od możliwych perturbacji związanych z Brexit-em. Ponadto, wsparcie obsługi zleceń serwisowych (w tym udostępnienie systemu FIXIT RMA), skrócenie czasu naprawy urządzeń, czy możliwość objęcia usługami serwisowymi innych krajów w Europie.

Zobacz więcej
Zobacz wszystkie projekty